BRÄNDÄYS | GRAFIIKKA | KONSEPTOINTI
Vuoden 2019 alussa Focalspec päätti uudistaa verkkosivustonsa, visuaalisen ilmeensä ja kaikki myyntiprosessiin liittyvät materiaalit, kuten esitteet, tekniset taulukot, esitykset jne.
Roolini projektissa oli suunnitella verkkosivuston konsepti, luoda uusia visuaalisia elementtejä brändille ja päivittää graafinen ohjeisto.
Vaikka Focalspecin tuotteet olivat huippuluokkaa ja korkealaatuisia, heidän muut materiaalinsa eivät olleet aivan samalla tasolla. Siksi he palkkasivat Avidly Agency -toimiston parantaakseen visuaalista ilmettään, ja minut nimitettiin henkilökohtaisesti pääsuunnittelijaksi tässä prosessissa.
Työn edetessä ja myynnin saatua lisää materiaalia käyttöönsä, myyntiprosessi kiihtyi niin nopeasti, että vuoden 2019 lopussa LMI Technologies osti Focalspecin koko osakekannan, merkittävästi lisäten tulevia tuloja kannattavuuteen.
Vaikka yritysoston jälkeen verkkosivustoa ja visuaalisia materiaaleja päivitettiin vähitellen uuden yritysilmeen mukaiseksi, jotkin materiaalit ovat edelleen käytössä vuonna 2024.
Pauli Hirvonen © All Rights Reserved.