OPINNÄYTETÖ | GRAFIIKKA | KONSEPTOINTI
Master-tason opinnäytetyö otsikolla ’The Perception of Luxury in an E-Commerce Environment’ yhdessä Wodens Group Oy. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia ylellisyyskäsitteen ydintä ja sen havaitsemista modernissa sähköisen kaupankäynnin ympäristössä. Tavoitteena oli antaa suuntaviivoja tapausyritykselle heidän tavoitteensa saavuttamiseksi kehittää ylellisyyden brändiä ja myydä tuotteitaan menestyksekkäästi verkossa.
Tutkimus sisälsi laajan analyysitutkimuksen, jonka tarkoituksena oli tunnistaa ratkaisevat tekijät liittyen ylellisyysmarkkinointiin. Työn tuloksena saatiin oivalluksia ylellisyysmarkkinoinnista, kokoelma käsitteellisiä luonnoksia sekä valokuvia ja graafisen suunnittelun resursseja yrityksen käyttöön.
Pauli Hirvonen © All Rights Reserved.